Strona 5 z 5

Re: Komunikat "Awaria samochodu, skontaktuj sie z serwisem"

PostWysłany: 29 Gru 2014 00:37
przez rafalek002
Witam. Przepraszam panowie ale swiateczny czas troche mnie pochlonal i nie mialem kiedy wejsc na neta. Nie wiem co robic bo poki co auto chodzi normalnie! Jedyny problem jaki mam to po dwoch dniach nie jezdzenia, autko postalo na mrozie to po odpaleniu pokazal sie.komunikat niskie cisnienie oleju- wylacz silnik... Ale po zgaszeniu i odrazu ponownym odpaleniu juz jest ok. Ale co do turbo to jutro bede caly dzien jezdzil i postaram sie go.lekko pocisnac zeby zobaczyc czy turbo dalej cos szwankuje chociaz swist turbinki jest dalej. Jestem z Lubina. ( dolnyslask). Gwarancja faktycznie tylko w UK ale mam dodatkowe ubezpieczenie na cala europe na dwa tygodnie i tam niby mam naprawe ale chcialem sie dowiedziec wiec o tym sensor map co to jest... ( szczerze nigdy nie czytalem o tym i nie bardzo mialem czas na przegladniecie forum o tym, taki czas...) Jesli chodzi o cene turbiny to czytalem wczesniejsze tematy i to chyba prawda ze serwis podwyzsza ceny...

Re: Komunikat "Awaria samochodu, skontaktuj sie z serwisem"

PostWysłany: 30 Gru 2014 10:52
przez darek 76
Miałem cos takiego przeleciałem sie po trasie z 10 km na trojce ponad 3.5 tys obrotów i przepaliłem dpf i jest ok

Re: Komunikat "Awaria samochodu, skontaktuj sie z serwisem"

PostWysłany: 04 Sty 2015 18:51
przez rafalek002
Poki co dzisiaj wrocilem isia z polski i na trasie musialem lekko uwazac zeby gwaltownie nie dodawac gazu bo przechodzil w tryb awaryjny tak wiec jechalem 130-150km/h bez zadnych zrywow... W Polsce jak jezdzilem po miescie, gazowanie, gwalotowne przyspieszanie i nic! a w trasie przy wiekszych predkosciach wysiada i tryb awaryjny. Teraz przejerzalem temat z niskim cisnieniem oleju bo i u mnie zapalalo sie gdy temperatura spadla tak wiec wraz ze zgloszeniem problemu z turbo (albo nie wiadomo co tam siedzi) musze wymienic uszczelke. Tak szczerze pare problemow ktore mialem z autem zaden serwis nie pomogl za pierwszym razem a na forum zawsze dowiesz sie wszystkiego :D
Pierwszy post po nowym roku tak wiec... Szczesliwego Nowego Roku! ;)

Re: Komunikat "Awaria samochodu, skontaktuj sie z serwisem"

PostWysłany: 09 Sty 2015 15:56
przez tomgli
tomgli napisał(a):U mnie to samo - magiczny komunikat, auto sie wyłącza, a po ponownym odpaleniu jedzie dalej. Tak jeździłem ze dwa miesiące i w tym czasie z 10 razy tak mi sie stało. Dzisiaj pojechałem jednak na komputer i AWARIA DPF (wczesniej zero komunikatu o DPF) oraz jakieś błędy we wtryskach. Czy aby mechanik nie robi mnie w balona - zaznaczam, że jestem adwokatem, a nie mechanikiem i kompletnie nie znam sie na tych kwestiach ale cos mi się wydaje, że co do DPFa powinieniem mieć osobne zawiadomienie na wyświetlaczu (liczniku)


Po wyczyszceniu DPF wciąz mam to samo z gasnieciem silnika i magicznym hasłem. Znów mechanik i tym razem sprawdził jakies napięcie, które jest 15,8, a powinno być 14,7 (tak mi mówi mechanik) pojechał na sprawdzenie alternatora i alternator jest OK. Włozył inny akumulator i napięcie spadło do 14,7. Mechanik mówi żeby jeździł z jego akumulatorem przez kilka dni i zobaczymy co sie dzieje bo to najprawdopodobniej regulator napięcia i trzeba będzie go wymienić. Czy On ma rację?

Re: Komunikat "Awaria samochodu, skontaktuj sie z serwisem"

PostWysłany: 12 Sty 2015 21:45
przez tomgli
tomgli napisał(a):
tomgli napisał(a):U mnie to samo - magiczny komunikat, auto sie wyłącza, a po ponownym odpaleniu jedzie dalej. Tak jeździłem ze dwa miesiące i w tym czasie z 10 razy tak mi sie stało. Dzisiaj pojechałem jednak na komputer i AWARIA DPF (wczesniej zero komunikatu o DPF) oraz jakieś błędy we wtryskach. Czy aby mechanik nie robi mnie w balona - zaznaczam, że jestem adwokatem, a nie mechanikiem i kompletnie nie znam sie na tych kwestiach ale cos mi się wydaje, że co do DPFa powinieniem mieć osobne zawiadomienie na wyświetlaczu (liczniku)


Po wyczyszceniu DPF wciąz mam to samo z gasnieciem silnika i magicznym hasłem. Znów mechanik i tym razem sprawdził jakies napięcie, które jest 15,8, a powinno być 14,7 (tak mi mówi mechanik) pojechał na sprawdzenie alternatora i alternator jest OK. Włozył inny akumulator i napięcie spadło do 14,7. Mechanik mówi żeby jeździł z jego akumulatorem przez kilka dni i zobaczymy co sie dzieje bo to najprawdopodobniej regulator napięcia i trzeba będzie go wymienić. Czy On ma rację?


Nowy akumulatot i po dwóch dniach jazdy znów to samo - auto gaśnie i pojawia się hasło - awaria pojazdu skontaktuj się z serwisem. zaczynam być naprawdę wkurr... na insignie

Re: Komunikat "Awaria samochodu, skontaktuj sie z serwisem"

PostWysłany: 24 Cze 2015 13:46
przez tomgli
tomgli napisał(a):
tomgli napisał(a):
tomgli napisał(a):U mnie to samo - magiczny komunikat, auto sie wyłącza, a po ponownym odpaleniu jedzie dalej. Tak jeździłem ze dwa miesiące i w tym czasie z 10 razy tak mi sie stało. Dzisiaj pojechałem jednak na komputer i AWARIA DPF (wczesniej zero komunikatu o DPF) oraz jakieś błędy we wtryskach. Czy aby mechanik nie robi mnie w balona - zaznaczam, że jestem adwokatem, a nie mechanikiem i kompletnie nie znam sie na tych kwestiach ale cos mi się wydaje, że co do DPFa powinieniem mieć osobne zawiadomienie na wyświetlaczu (liczniku)


Po wyczyszceniu DPF wciąz mam to samo z gasnieciem silnika i magicznym hasłem. Znów mechanik i tym razem sprawdził jakies napięcie, które jest 15,8, a powinno być 14,7 (tak mi mówi mechanik) pojechał na sprawdzenie alternatora i alternator jest OK. Włozył inny akumulator i napięcie spadło do 14,7. Mechanik mówi żeby jeździł z jego akumulatorem przez kilka dni i zobaczymy co sie dzieje bo to najprawdopodobniej regulator napięcia i trzeba będzie go wymienić. Czy On ma rację?


Nowy akumulatot i po dwóch dniach jazdy znów to samo - auto gaśnie i pojawia się hasło - awaria pojazdu skontaktuj się z serwisem. zaczynam być naprawdę wkurr... na insignie


Naprawione po wielu bojach i wydaniu niezłej sumy - immobilizer wyłączał mi auto!

Re: Komunikat "Awaria samochodu, skontaktuj sie z serwisem"

PostWysłany: 25 Cze 2015 17:30
przez Adaxis
tomgli napisał(a):.... Naprawione po wielu bojach i wydaniu niezłej sumy - immobilizer wyłączał mi auto!
Uffff, co za komunikacja, żeby nie było konkretnych komunikatów, błędów??? Chyba najlepiej błędy samemu sobie czytać, żeby mechanik nie naciągnął...

Re: Komunikat "Awaria samochodu, skontaktuj sie z serwisem"

PostWysłany: 11 Sie 2016 18:31
przez 4ever
Witam dzis przerobilem ten problem. U mnie spadek mocy tryb awaryjny, na kompie zero bledow. Przyczyna zawalony DPF Wypalanie serwisowe i auto odzyskalo moc.
Nie mam pojecia po co jest ta kontrolka zapelnienia DPF-a jak i tak nie zapalila sie w moim przypadku.