Komunikat "Awaria samochodu, skontaktuj sie z serwisem"

<<

rafalek002

Posty: 66

Dołączenie: 19 Lis 2013 00:12

Post 29 Gru 2014 00:37

Re: Komunikat "Awaria samochodu, skontaktuj sie z serwisem"

Witam. Przepraszam panowie ale swiateczny czas troche mnie pochlonal i nie mialem kiedy wejsc na neta. Nie wiem co robic bo poki co auto chodzi normalnie! Jedyny problem jaki mam to po dwoch dniach nie jezdzenia, autko postalo na mrozie to po odpaleniu pokazal sie.komunikat niskie cisnienie oleju- wylacz silnik... Ale po zgaszeniu i odrazu ponownym odpaleniu juz jest ok. Ale co do turbo to jutro bede caly dzien jezdzil i postaram sie go.lekko pocisnac zeby zobaczyc czy turbo dalej cos szwankuje chociaz swist turbinki jest dalej. Jestem z Lubina. ( dolnyslask). Gwarancja faktycznie tylko w UK ale mam dodatkowe ubezpieczenie na cala europe na dwa tygodnie i tam niby mam naprawe ale chcialem sie dowiedziec wiec o tym sensor map co to jest... ( szczerze nigdy nie czytalem o tym i nie bardzo mialem czas na przegladniecie forum o tym, taki czas...) Jesli chodzi o cene turbiny to czytalem wczesniejsze tematy i to chyba prawda ze serwis podwyzsza ceny...
2.0 CDTI 160KM 2009r.
<<

darek 76

Posty: 1

Dołączenie: 30 Gru 2014 10:01

Post 30 Gru 2014 10:52

Re: Komunikat "Awaria samochodu, skontaktuj sie z serwisem"

Miałem cos takiego przeleciałem sie po trasie z 10 km na trojce ponad 3.5 tys obrotów i przepaliłem dpf i jest ok

Forum Opel Insignia poleca:

<<

rafalek002

Posty: 66

Dołączenie: 19 Lis 2013 00:12

Post 04 Sty 2015 18:51

Re: Komunikat "Awaria samochodu, skontaktuj sie z serwisem"

Poki co dzisiaj wrocilem isia z polski i na trasie musialem lekko uwazac zeby gwaltownie nie dodawac gazu bo przechodzil w tryb awaryjny tak wiec jechalem 130-150km/h bez zadnych zrywow... W Polsce jak jezdzilem po miescie, gazowanie, gwalotowne przyspieszanie i nic! a w trasie przy wiekszych predkosciach wysiada i tryb awaryjny. Teraz przejerzalem temat z niskim cisnieniem oleju bo i u mnie zapalalo sie gdy temperatura spadla tak wiec wraz ze zgloszeniem problemu z turbo (albo nie wiadomo co tam siedzi) musze wymienic uszczelke. Tak szczerze pare problemow ktore mialem z autem zaden serwis nie pomogl za pierwszym razem a na forum zawsze dowiesz sie wszystkiego :D
Pierwszy post po nowym roku tak wiec... Szczesliwego Nowego Roku! ;)
2.0 CDTI 160KM 2009r.
<<

tomgli

Posty: 8

Dołączenie: 16 Cze 2013 09:48

Post 09 Sty 2015 15:56

Re: Komunikat "Awaria samochodu, skontaktuj sie z serwisem"

tomgli napisał(a):U mnie to samo - magiczny komunikat, auto sie wyłącza, a po ponownym odpaleniu jedzie dalej. Tak jeździłem ze dwa miesiące i w tym czasie z 10 razy tak mi sie stało. Dzisiaj pojechałem jednak na komputer i AWARIA DPF (wczesniej zero komunikatu o DPF) oraz jakieś błędy we wtryskach. Czy aby mechanik nie robi mnie w balona - zaznaczam, że jestem adwokatem, a nie mechanikiem i kompletnie nie znam sie na tych kwestiach ale cos mi się wydaje, że co do DPFa powinieniem mieć osobne zawiadomienie na wyświetlaczu (liczniku)


Po wyczyszceniu DPF wciąz mam to samo z gasnieciem silnika i magicznym hasłem. Znów mechanik i tym razem sprawdził jakies napięcie, które jest 15,8, a powinno być 14,7 (tak mi mówi mechanik) pojechał na sprawdzenie alternatora i alternator jest OK. Włozył inny akumulator i napięcie spadło do 14,7. Mechanik mówi żeby jeździł z jego akumulatorem przez kilka dni i zobaczymy co sie dzieje bo to najprawdopodobniej regulator napięcia i trzeba będzie go wymienić. Czy On ma rację?
<<

tomgli

Posty: 8

Dołączenie: 16 Cze 2013 09:48

Post 12 Sty 2015 21:45

Re: Komunikat "Awaria samochodu, skontaktuj sie z serwisem"

tomgli napisał(a):
tomgli napisał(a):U mnie to samo - magiczny komunikat, auto sie wyłącza, a po ponownym odpaleniu jedzie dalej. Tak jeździłem ze dwa miesiące i w tym czasie z 10 razy tak mi sie stało. Dzisiaj pojechałem jednak na komputer i AWARIA DPF (wczesniej zero komunikatu o DPF) oraz jakieś błędy we wtryskach. Czy aby mechanik nie robi mnie w balona - zaznaczam, że jestem adwokatem, a nie mechanikiem i kompletnie nie znam sie na tych kwestiach ale cos mi się wydaje, że co do DPFa powinieniem mieć osobne zawiadomienie na wyświetlaczu (liczniku)


Po wyczyszceniu DPF wciąz mam to samo z gasnieciem silnika i magicznym hasłem. Znów mechanik i tym razem sprawdził jakies napięcie, które jest 15,8, a powinno być 14,7 (tak mi mówi mechanik) pojechał na sprawdzenie alternatora i alternator jest OK. Włozył inny akumulator i napięcie spadło do 14,7. Mechanik mówi żeby jeździł z jego akumulatorem przez kilka dni i zobaczymy co sie dzieje bo to najprawdopodobniej regulator napięcia i trzeba będzie go wymienić. Czy On ma rację?


Nowy akumulatot i po dwóch dniach jazdy znów to samo - auto gaśnie i pojawia się hasło - awaria pojazdu skontaktuj się z serwisem. zaczynam być naprawdę wkurr... na insignie
<<

tomgli

Posty: 8

Dołączenie: 16 Cze 2013 09:48

Post 24 Cze 2015 13:46

Re: Komunikat "Awaria samochodu, skontaktuj sie z serwisem"

tomgli napisał(a):
tomgli napisał(a):
tomgli napisał(a):U mnie to samo - magiczny komunikat, auto sie wyłącza, a po ponownym odpaleniu jedzie dalej. Tak jeździłem ze dwa miesiące i w tym czasie z 10 razy tak mi sie stało. Dzisiaj pojechałem jednak na komputer i AWARIA DPF (wczesniej zero komunikatu o DPF) oraz jakieś błędy we wtryskach. Czy aby mechanik nie robi mnie w balona - zaznaczam, że jestem adwokatem, a nie mechanikiem i kompletnie nie znam sie na tych kwestiach ale cos mi się wydaje, że co do DPFa powinieniem mieć osobne zawiadomienie na wyświetlaczu (liczniku)


Po wyczyszceniu DPF wciąz mam to samo z gasnieciem silnika i magicznym hasłem. Znów mechanik i tym razem sprawdził jakies napięcie, które jest 15,8, a powinno być 14,7 (tak mi mówi mechanik) pojechał na sprawdzenie alternatora i alternator jest OK. Włozył inny akumulator i napięcie spadło do 14,7. Mechanik mówi żeby jeździł z jego akumulatorem przez kilka dni i zobaczymy co sie dzieje bo to najprawdopodobniej regulator napięcia i trzeba będzie go wymienić. Czy On ma rację?


Nowy akumulatot i po dwóch dniach jazdy znów to samo - auto gaśnie i pojawia się hasło - awaria pojazdu skontaktuj się z serwisem. zaczynam być naprawdę wkurr... na insignie


Naprawione po wielu bojach i wydaniu niezłej sumy - immobilizer wyłączał mi auto!
<<

Adaxis

Posty: 123

Dołączenie: 30 Cze 2013 00:31

Miejscowość: Kraków

Post 25 Cze 2015 17:30

Re: Komunikat "Awaria samochodu, skontaktuj sie z serwisem"

tomgli napisał(a):.... Naprawione po wielu bojach i wydaniu niezłej sumy - immobilizer wyłączał mi auto!
Uffff, co za komunikacja, żeby nie było konkretnych komunikatów, błędów??? Chyba najlepiej błędy samemu sobie czytać, żeby mechanik nie naciągnął...
Cosmo 2.0 CDTI 160 KM ecoFLEX
<<

4ever

Posty: 8

Dołączenie: 07 Sty 2014 19:17

Miejscowość: Olsztyn

Post 11 Sie 2016 18:31

Re: Komunikat "Awaria samochodu, skontaktuj sie z serwisem"

Witam dzis przerobilem ten problem. U mnie spadek mocy tryb awaryjny, na kompie zero bledow. Przyczyna zawalony DPF Wypalanie serwisowe i auto odzyskalo moc.
Nie mam pojecia po co jest ta kontrolka zapelnienia DPF-a jak i tak nie zapalila sie w moim przypadku.
Poprzednia

Forum Opel Insignia poleca:

Powróć do Silniki Diesel

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] oraz 17 gości